Info o značce Triumph 




Kdyby v roce 1886 zakladatelé firmy Triumph jen tušili, že jejich vložený kapitál, který tehdy činil 2000 zlatých marek, se během dvou století několikanásobně krát zvýší až na obrat 1,6 miliard amerických dolarů, právem by jim mohl každičkou částí těla kolovat pocit vítězství a v očích se odrážet obraz náležité pýchy, píle a odhodlanosti, s jakou tento podnik začali provozovat, protože první výrobky této firmy vznikaly ve stodole. Avšak tato značka, to není jen o ziscích, ale již od počátku byl zde kladen důraz na co největší pohodlí žen všech věkových kategorií a především se zakladatelé snažili o nahrazení tradičních materiálů novými a moderními a špičkovou technologií. V roce 1926 založila firma ve švýcarském Curichu svoji první zahraniční pobočku, kde je až dodnes finanční centrála celého podniku.

Díky mocnému rozrůstání se firma stala již ve 30. letech 20. století v Evropě největším výrobcem prádla. Vskutku lepší dárek si ke svému padesátiletému působení nemohla nadělit. A jak tak plynul čas, značka úspěšně obsazovala trhy nejen západní Evropy, jako bylo Španělsko, Francie nebo Portugalsko, či severní Evropy jako Dánsko, Norsko, Švédsko, ale dostávala se dále i do východní a jihovýchodní části polokoule a dokonce v Japonsku brzy po svém uvedení obsadila první pozice v oblasti spodního prádla. I v těchto dobách velkého úspěchu však firma nezapomínala na své zákaznice a neustále držela krok s tehdejší módou a mnohdy tento směr sama i diktovala. V 50. letech firma změnila název na Triumph International. Později svou rozlehlou expanzi pokračovala dále až dokonce za oceán, když v roce 1972 vstupuje na brazilský trh a s touto značkou se můžeme od té doby také setkávat v Austrálii, či Jižní Africe. Vrcholem celého rozrůstání bylo, když se značka Triumph začala objevovat na pultech obchodů i v malých zemích jako je Slovinsko, Slovensko, či Česká republika. S rozrůstajícím úspěchem se firma chtěla ještě více zavděčit svým zákaznicím, a proto vznikají 2 dceřiné společnosti na výrobu plavek, denního a nočního prádla.

Ovšem přenesme se nyní do přítomnosti a zrekapitulujme, v čem tkví tak silný potenciál firmy, že se již tak dlouho a tak pevně drží na vrcholu módy se spodním prádlem. Není to jen elegance, luxus a kvalitní materiál, který dělá i z prostě střiženého kusu látky prádlo, jejž si zamiluje každá žena, ale jde především o to, aby se v něm cítila pohodlně. A právě taková firma Triumph je, neustále sleduje všechny průzkumy a snaží se jít s tímto světem a společností, jejíž nároky se mění tak rychle, pěkně ruku v ruce.

V poslední době se Triumph snaží také překonat tenkou linii, která odděluje spodní prádlo, plavky a sportovní prádlo. Avšak nejen v těchto ohledech se snaží nasytit společnost, ale bere také v úvahu životního prostředí a vše, co se šetření energie týče. Možná se nám poštěstí a již v blízké budoucnosti se budeme moct setkat se spodním prádlem z plně recyklovaného vlákna.

S rokem 2008 spatřuje světlo světa také nová kolekce spodního prádla značky Triumph. Jak již bylo zmiňováno, společnost se snaží nabídnout a zaujmout velkou škálu zákazníků. Ať už je to prádlo na běžný den, sportovní, sexy, pro budoucí maminky, noční košilky, ale dokonce i župany. I co se materiálu týče, tak tato značka je hlavně symbolem pohodlí. Firma Triumph používá dutou prodyšnou pleteninu, která při praní ani nošení nežloutne. V případě formování postavy a hlavně prsou, využívají zvláštní střihové zpracování Minimizer, které opticky zmenší plné poprsí bez jakéhokoliv pocitu těsnosti. Mnohé sexy prádélko je také doplněno romantickými krajkami, mašličkami a rafinovanými střihy, které zajisté jen posílí pocit, že je žena nesmírně neodolatelná.

Mezi hlavní distributory této značky patří firma www.luxusnipradlo.cz, která ve svém e-shopu nabízí velké množství prádla značky Triumph. Najdete zde opravdu vše, po čem ženy touží; eleganci, pohodlí, neodolatelnost a krásu. Společnost nabízí vše ze sortimentu spodního prádla, jako jsou kalhotky, tanga, string kalhotky, podprsenky, korzety, podvazkové pásy, či body. Nabídka je dále rozšířena i o sportovní spodní prádlo, či pyžama a noční košile. Materiály jsou často zdobeny krajkami, výšivkami, či různými ozdobami, které jen podtrhují elegantnost, ale firma Triumph se stále drží hesla, že v jednoduchosti je krása, proto nehrozí žádné zbytečné překombinování, nebo že by prádlo budilo dojem přeplácanosti. Škála barevných kombinací je také rozsáhlá. Dámy si mohou vybírat nejen z klasické černobílé variace, ale k mání jsou i různé odstíny vášnivé červené, či o nic méně sexy hnědé a modré barvy. Obchod www.luxusnipradlo.cz nezapomíná ani na ženy, které se snaží zakrýt své nedostatky, pro ty jsou zde speciální stahovací kalhotky Triumph, naopak pro nastávající budoucí maminky jsou k mání těhotenské kalhotky.

Společnost navíc nabízí možnost vrácení zboží do 14 dnů při nespokojenosti a zároveň garantuje nejlepší cenu. Jestliže ženy dávají přednost spíše výběru přímo v kamenném obchodě, před výběrem očima přes internet, je zde možnost navštívit pobočky v Ostravě, Olomouci, anebo Brně. Ovšem pokud člověk nechce být ochuzen o dárek v hodnotě 300 Kč, který získáte při každé objednávce, měl by využít služeb internetu.

I když je dnešní trh přesycen nově a nově vznikajícími značkami, tak ne všem společnostem se povedlo udržet si své postavení po tak dlouhou dobu jako právě značce Triumph a už jen málokteré firmě se daří denně uspokojovat i náročné zákaznice a zvyšovat sebevědomí prakticky všem ženám, ale přesně taková firma Triumph je; nesnaží se ženám vnuknout své myšlenky, ale svévolně se ženami a jejich potřebami inspiruje, a tak může být její nabídka opravdu pestrá, kvalitní, široká a může zaplňovat již po staletí pulty obchodů celého světa a v tomto směru se dokonce nevyhnula ani České republice, čehož je ostatně firma www.luxusnipradlo.cz živoucím důkazem.

ZDROJ:

http://www.triumph.com/cz/